Oszczędzanie czasu przedsiębiorcy #6

Zapraszam na szóstą część nagrań o tym jak oszczędzać czas… nie tylko czas przedsiębiorcy 🙂

Wiem, że wciąż – w komentarzach i prywatnej korespondencji – sugerujecie mi przerobienie moich wpisów MP3 na format pisemny i nie wykluczam takiej formy publikacji w przyszłości, chociaż na chwilę obecną wydaje mi się to zbyt czasochłonne (…może zgłosi się jakiś copywriter chętny aby mi pomóc? …wiadomo, że nie za uścisk dłoni prezesa)

W nagraniu znów porozmawiam o nagabywaniu, tele-akwizycji, rozmowach z przedstawicielami handlowymi. Dla wielu z Was sprawa jest bardzo prosta – rozłączamy się, po czym dodajemy nr do spisu nr blokowanych w naszym smartfonie (a i wiele klasycznych telefonów posiada tę, jakże oszczędzającą nasz czas, sprytną funkcję)

…jednak co w przypadku, kiedy z uwagi na pewne „okoliczności biznesowe” jesteśmy zmuszeni odebrać telefon i przynajmniej dojść do momentu wyjaśnienia o co tak naprawdę chodzi naszemu rozmówcy.

Dziś, poza wielokrotnie omawianym przeze mnie powyższym tematem, skupię się na roli porządku w biurze/miejscu pracy. Mowa nie tylko o porządku „fizycznym” ale także o „organizacyjnym”, przypominam dziś także o roli stanowczości w zarządzaniu czasem.

Czy porządek w kontaktach w książce adresowej ma praktyczne znaczenie?

Po prostu zapraszam do wysłuchania kolejnego nagrania i podzielenia się ewentualnymi przemyśleniami w komentarzach.

12744732_972252642854468_2676296199710553099_n

P.S. Ja wspomniałem w nagraniu, podaję link do strony jednej z moich usług biznesowych, czyli: http://witczak.biz/