Oszczędzanie czasu przedsiębiorcy #5

8170688242_2bc92c294a_z

Kontynuujemy rozmowę o zarządzaniu czasem przedsiębiorcy, choć tak jak wielokrotnie wspominam wszelkie proponowane pomysły sprawdzą się nie tylko u przedsiębiorcy czy freelancera, ale i u większości z Was, czy to u pracownika biurowego, czy u studenta.

Dzisiejsze nagranie MP3 także poruszy pewną kwestię biznesową – interesującą na pewno te osoby, które muszą pozyskiwać klientów w ramach swoich obowiązków.

Na początek parę słów o audycji samej w sobie, dlaczego nagrywam temat taki jak „oszczędzanie czasu” w częściach?

Następnie:

  • jeszcze raz o „wąskich gardłach” organizacyjnych – niedoceniana rola sprzętu i drobnych akcesoriów biurowych
  • czy posiadasz zapasową ryzę papieru A4 jeśli ważną częścią Twojej pracy jest drukowanie dokumentów?
  • czy klasyczny kalkulator może być czasem wygodniejszy niż aplikacja na smartfonie?
  • jak wspomniałem przed chwilą na pewnym etapie własnej działalności często musimy  osobiście dokonywać sprzedaży… z pewnością przyda Ci się sposób na pozyskiwanie klienta bez straty zbędnego czasu
  • rola konsekwencji w zarządzaniu czasem
  • „czas to pieniądz”… a czy Ty szanujesz swoje pieniądze?

Dzisiejsza audycja trwa około 11 minut 😉

8170688242_2bc92c294a_z

2 myśli na temat “Oszczędzanie czasu przedsiębiorcy #5”

  1. To tak jak z randkami jak kobieta odmówi 1 spotkania najczęściej robią to w tym samym dniu co spotkanie na kilka lub godzinę przed spotkaniem to jeżeli jest to między pierwszym a dziesiątym spotkaniem to w zasadzie jest to koniec i więcej już się nie spotka a nawet jak się spotka to raczej z nudów lub braku opcji .Można dać 2 szanse i po tygodniu umówić się drugi raz ale szanse już są marne 2 odwołane spotkanie to w zasadzie kasujemy numer i szukamy sobie innego obiektu zainteresowań jak ktoś chce mieć 100 procent pewności to może spróbować 3 raz ale to już się mija z celem.Wielu gości tego nie rozumie i potrafią 20 razy dzwonić pisać to jest już strata czasu lepiej w tym czasie szukać kogoś innego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Policz to * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.