Instagram dla potrzeb firmy?

Blogowanie ostatnio idzie mi powoli, ponieważ po sezonie urlopowym przyszła tzw. ‚kampania wrześniowa’. Jednym z moich ostatnich głównych zajęć jest administracja w rodzinnej firmie. Tak się składa, że to jest szkoła językowa. Rekrutacja trwa.

Poza bieżącą rutyną staram się jednak być kreatywny i szukać ciekawych sposobów na rozreklamowanie firmy. Nasi uczniowie polecili mi Instagram, który jak widzicie na załączonym obrazku – usiłuję opanować, włącznie z instalacją na komputerze (to jest aplikacja/sieć domyślnie NIE przeznaczona dla komputerów, a jedynie smartfonów).

Dotychczas smartfonów nie brałem aż tak 100% serio, jednak ostatnio miałem okazję przyglądać się grupie rodziców w szkole podstawowej, czekających pod salą na swoje dzieci. 7/8 czekających osób prezentowało identyczny widok, niezależnie czy panowie, czy panie. Skuleni na ławkach i wpatrzeni w smartfony. Jedną, jedyną osobą nie wpatrzoną w telefon byłem ja we własnej osobie.

Może zatem czas skoncentrować się na typowo smartfonowej społecznościówce, kiedy na „stacjonarnym” FB zaczyna się pewien przesyt…

Oceńcie sami: https://www.instagram.com/angielskilubin/